Hlavní cíle projektu:
Hlavním cílem projektu bylo zvýšení kvality přípravy studentů na Lékařské fakultě OU zavedením moderních výukových simulačních metod rozvíjejících praktické dovednosti absolventů.
Na základě zavedení praktické simulační výuky došlo ve 4 akreditovaných programech k reakreditaci na základě změn ve výstupech výuky v jednotlivých profilových předmětech a tím ke změně profilu absolventa. Nové metody výuky byly zavedeny také do podstatné části předmětů vyučovaných v oboru Všeobecné lékařství.
Dílčí cíle:
- akreditace 4 studijních programů z důvodu zavedení praktické simulační výuky s návazností na potřeby praxe,
- zavedení moderních simulačních, situačních a debriefingových metod do výuky v oboru Všeobecné lékařství a v menší míře i dalších studijních programů LF,
- zkvalitnění praktického nácviku individuálních dovedností a rozšíření multioborové spolupráce v rámci jednotlivých profesí.
Aktivity projektu:
- Řízení projektu
- Moderní výukové trendy – cílem této klíčové aktivity bylo zavedení moderních simulačních a debriefingových metod výuky na LF OU.
- Kvalita výuky – simulační medicína – profil absolventa: cílem bylo nově akreditovat 4 stávající studijní programy (magisterský program Intenzivní péče, bakalářské programy Zdravotnický záchranář prezenční a kombinovaná forma, Pediatrické ošetřovatelství, Fyzioterapie) na základě změny profilu absolventa, díky zavedení/rozšíření/změně praktické výuky implementací nových simulačních a debriefingových metod výuky do stávajících programů. Při implementaci nových metod a jejich provázanosti s teoretickou výukou a výukovou praxí bylo využito dobré praxe zahraničního konzultanta a požadavků zaměstnavatelů z praxe.